Perşembe , 22 Haziran 2017
En Çok Beğenilenler

Hatun götten vericem diyince uçtum havalara

Şimdiye kadar girdiğim tüm ilişkilerde önden girdim ve bir çokı kez ilişkiye girdim. Hiç arkadan vermemiştim ilk defa olcuaktı ve biraz korku vardı sonuçta hiç yapmamıştım . Ben sürekli vajinamdan seks yaptığım için ilk defa bu şekilde götümü siktirince canım çok yansa da harika zevk aldım. Diğer sex anılarımı buna yaptığınız yorumlara göre paylaşacağım. Çünkü ilk hikayemi yazacağım için biraz çekiniyorum.
Öncelikle kanka dediğim kişiyle yaptığım bu seks anım harika. İlla sevgililer sevişecek diye bir kaide yok. Üniversite de kalacak yerim kalmadığında Ferit ile birlikte kalmaya başladım. Her şeyi ortak yaptık ve birlikte ödüyordu. Evin içinde sürekli vakit geçirdiğimiz için çok rahattım. Zaten eve bizden başkası girmiyordu. Öyle anlaşmıştık ve bir şey olacağı zaman önceden haber veriyoruz. Bir gün yatağımda yatarken Ferit yanıma geldi. Canı sıkıldığını söyledi. Uyuyamıyorum ne yapacağım dedi. Bende ne bilim bende aynı der demez dudaklarıma yapıştı. Öpüşmeye başladık ve bir an kendimi geri çektim.
Ne yapıyoruz dedim ve olması gereken dedi. Tekrar yapıştı ve vajinamı okşayarak beni tahrik etti. Sonra hemen altımdakini çıkardı ve beni yatağın üzerinde domalttı. Ben vajinama girecek sanarken bir anda götümü zorlamaya başladı. Açılınca hemen girdi ve hızlıca sikmeye başladı. Ama böyle bir zevk görmemiştim. o kadar hoştuki doyamıyordum sabahlara kadar yapsa sıkılmazdım o derece yani bundan sonra girdiğim her ilişkide götten yapmalarını söylüyorum işlerine gelirse çünki karşılıkı zevk alınması gerekli bende böyle zevk alıyorum..

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*